torsdag 6. mai 2010

Funny Pic Of The Day!


Hehe, sånn kan det gå, når man sitter å kjeder seg på nettet.. Fant en nettbutikk som skulle legges ned og vips, så hadde guten fått seg regndress;)
Mohahaha, flott ja? Litt stor ennå, men til 25 kr så synes jeg det var heilt greit;) Kjøpte en i blå også som passer når han er "voksen". Bor man på sunnmøre, så bor man på sunnmøre!!
Pjaktisk var den igrunn også, lomme til bæsjeposer etc;)
Har bare tredd den over hodet på han på bildet da, ikke festet den på noen måte, så sitter nok litt bedre på om jeg hadde tatt meg tiden til det:)
Men jeg vil ikke ha mer regnvær for det altså!
No bestiller vi sol og varme!

8 kommentarer:

  1. For en utrolig stilig regndress!! Slik vil jeg ha til Sandy!! Hvilken nettside var den på? Visste ikkje at du hadde blogg, så her må jeg følge med vet du;o)Koselig.
    Klem Cecilie

    SvarSlett
  2. http://www.littlefriends.no/ :)
    Om du ikke finner flere igjen, så får du arve den Goggen har på bildet etterhvert, den blir nok for liten etterhvert regner jeg med, og jeg kjøpte en større en i blått i tillegg som sagt;)
    Hvor stor er Sandy igrunn?

    SvarSlett
  3. Dei har stilige strikkagensere til hund der også;) Min har for mye pels til at e synes han kan bruke det, men sjekk dei ut;) 49 kroner eller noe sånn;)

    SvarSlett
  4. Sandy er ca 43 cm og ho blir ikkje større, så e må gå inn å se om e finne til ho:o) E va ute å gikk i regnet i går og da skulle e ha hatt en slik;o) Og siden vi bor på sunnmøre da så blir d sikkert nok av dager å bruke en slik;o)

    SvarSlett
  5. Der va tomt gitt, den i rød va der ikkje igjen i str.... Hvilken str kjøpte du:o) Den var bare sååå stilig i gul:)

    SvarSlett
  6. E kjøpte Large i gul (den kan han faktisk bruke no som du ser, litt stor, men pytt!) og xl i blå:)

    SvarSlett
  7. Såååå fotogen også da :)

    SvarSlett
  8. Hehe, fotogen ja, dei få gangene han har tid til å sitte i ro så e får knipse;) Han e så pr-kåt at han prøve å spise opp kameraet hver gang han ser det;)

    SvarSlett