tirsdag 22. september 2009

Gulla mine <3


Her en dag overrasket snuppa mi meg med å lage middag til oss:)
Virkelig flink er ho ja!! Ho utvida tilogmed oppskriften og putta oppi litt ekstra som ho synes ville passe, og voila: verdens beste Arabisk gryte!!

*stolt mamma ja* <3>

Mathias er ikke noe dårligere han heller.

Idag kom han hjem med to svære, flotte krabber etter å ha dradd teiner på speideren. Speidere er tøffe folk, ut på tur, selv i storm og vannrett regn:-P Planleggingen av kokingen begynte i bilen hjem, og han slo kjapt fast at han ikkje var heeeeilt trygg på mora sine krabbe-koke kunster! hehe;)

Her skulle ekspertisen kobles inn, og han tok saken i egne hender og ringte rett til morfar, som er Mathias sin krabbe og fiske ekspert.

I mellomtiden studerte pusene dei rare dyrene som fikk kravle rundt på gulvet litt.

Storm var lettere sjokkskadet, og jeg tror faktisk han glemte å puste en stund..


Tsunami var litt roligere, men skvetten som fy, og hoppet en meter i været hver gang krabben rørte på så mye som en muskel... heheh:)

Etter en ti-minutters samtale med verdens beste morfar, var oppskriften til kokken klar, og jeg fikk begynne å koke vann for ham;)

Stolt speider med fangsten sin, verdens beste lille-mann:)

2 kommentarer:

  1. Takk:D
    Jeg er selvfølgelig heeeelt enig, sjøl om e e litt inhabil;)

    SvarSlett