torsdag 13. mai 2010

Unnskyld Randi!!!!

Dette var pinlig...
Rett og slett...
Det er ikke bare-bare å være "mamma" til matgale Hoffe-gutter..
Han skulle bare være med bittelitt inn på kontoret på jobb i dag.... Hadde han mest på fanget, ettersom jeg vet så alt for godt, av erfaring, at finnes det noe spiselig, så finner Goggen det! Men så skal man være litt hjelpsom da, når printeren hadde gått i stå, og slikt trenger man begge hender til.
"Sitt Goggen", Goggen setter seg høflig ned og jeg skrider til verket med printeren. Når jeg er ferdig er derimot ikke Goggen rett bak meg lenger!!
Det er heller ikke den American cheesecake kaka til Randi! Eller det vil si... aluminiumsfolien den var pakket inn i var der da, og masse smuler. Og en forferdelig lykkelig Goggen, selvfølgelig med sin "jeg har ikke gjort noooooooooe som helst"-mine..
Er det noe denne gutten IKKE får til....???

Nok en gang: UNNSKYLD RANDI....


4 kommentarer:

  1. hehe, vet ikke helt hvem det er mest synd på her, tror kanskje deg Trine :)
    Randi skjønner nok at dette ikke var din mening, men kaka var sikkert god den, så godt kompliment til Randi at hunden hev seg over den, :)
    klem Bente

    SvarSlett
  2. Hehe, esså gale... Og det va helt tydelig at Goggis synes den var heeeelt fantastisk... Og e no litt kjipt når kaka kun rekker å bli vurdert av en hund da:-P

    SvarSlett
  3. Randi - men kanskje ikke den rette?? :)13. mai 2010 kl. 20:12

    Du er tilgitt!! Hihi.. Det var vel ikke meg denne gangen, men desto lettere å tilgi, siden du unnskylder deg så pent! :)

    Artig! Hvertfall for alle oss andre! :) :)

    SvarSlett
  4. Hehehe, ja, e kommer vel til å le av det etterhvert e også, men FOR en følelse det var når e innsåg ka han hadde gjort!!! Nesten så e vurderte å bare rydde opp og gå, hehe, late som iiiiiiingenting;)

    SvarSlett