lørdag 18. april 2009

EFIT-dag!

07.00

Gløtter forsiktig ut vinduet.

Allerede sovet ALT for lenge, og er ALT trøtt...

Ser ut til å bli en alraight dag i dag også:)






08.00

Kommet meg på jobb.
Dagens viktigste kaffekopp er på plass,
og jobbmobil og dagens nøkler er kommet på plass.




09.00

Godt i gang på ruta mi for dagen,

Her vise det virkelig godt hvorfor jeg elsker hjemmesykepleien på sommerstid!!

Altså, missforstå meg rett, liker den alltid jeg,

men i finevær er det virkelig noe for seg selv!

Freedom!


10.00

Dagens overraskelse!

Den vanlig Extra white sweet mint (total avhengighet)

MEN, to tyggiser midt inni pakken var FRUKTTYGGIS!!!!

Er det mulig??

Jeg liker ikke frukttyggis engang. Skuffende.



11.00

Løper videre!

Ikkje så veldig mange oppdrag igjen på lista mi no,

deilig å kunne stryke ut etter hvert;)

Litt sånn "stress dag"....

Liker ikke å ikke ha tid å høre på ka folk sie engang.



12.00

Aaaaaah!
Pause!





13.00

Takket være kjekke kollegaer,
så får jeg sett ene kampen til store snuppa mi som spiller Devold cup denne helgen:)
Her har Langevåg jente 10-1 akkurat vunnet 6-1!!!
HEIA LANGEVÅG!!!


13.30

BONUSBILDE


Oooooo!
Vi har fått nye hansker!
Steike bra vettu!
Nitril hansker får man knapt hull i, og har mye bedre fingerfølelse.
Gleder meg faktisk til å prøve ut!


14.00
On the road again...




15.00

Dagens siste rapportskriving.

Rimelig klar for fri nå ja:)

Er jo soooool ute:)

16.00

Legger inn første halvdel av bloggen,

sånn innimellom besøk av ungene som igrunn er hos faren denne helgen

og å få laget seg noe mat før jeg skal vider på Sula hallen

og stå i grillen ei goooood stund:-P

17.00

Sløver litt i sola på verandaen før jeg skal gå.

Får selskap av verdens kjekkeste pus, Storm:)


17.59

Litt sent ute!

Skal være der oppe til klokken 18.

Men satser på at det går bra, og slentrer videre.

Må jo ikke gå glipp av noen solstråler.

Forøvrig ikke min feil at naboen ville ha råd på kor dei skulle plante dei

nye buskene sine akkurat nå da:-p


19.00

Imagine the smell!

Står i ute-telt, og mekker chips for harde livet.




20.00

Gikk lite Hamburger gitt....

Rimelig tørre greier som låg igjen der tilslutt...




21.00

Dagens ironi bilde:

Mer frukt.no.

Der serverte vi KUN dryppende feite chips og pølse med brød heile kvelden.

Og ikkje små mengder heller...

Vi tømte Langevågen for fryste poser

, og folk måtte kjøre til butikker utenfor bygda,

såpass vi har chips å servere i morgen også:-P

22.00

Dagens siste bilde!

Ikkje fordi jeg skal legge meg tidlig,

men fordi resten av kvelden kan oppsummeres i dette ene bildet!

Pc og vin! Og stearinlys!

G'night everybody:)









4 kommentarer:

  1. oioioi, innholdsrik dag du har hatt da!
    Og grattis me første EFIT!
    Litt komisk å ta bilde kvar time, e lika de sjøl om dei rundt me blir gal! hahaha

    Kose de resten ta kvelden, regna me at du e oppe! E har en mann som søv på sofa'n, å sjøla e småhyper i haude... hufff....

    SvarSlett
  2. hei jeg har lå legg in min bilde

    SvarSlett
  3. hva slags hansker er dette ?

    hvor får man kjøpt dem ? er de hvite ?

    SvarSlett