torsdag 16. april 2009

Just a perfect day:)

I dag våknet jeg opp AV MEG SELV!
Ingen vekkerklokker som hylte og skrek!
Og heller ingen unger som skulle på skolen:)
Og for en herlig dag å ha fri-fri på!
Nyyydelig sol og blå himmel.
Herlig!
I hagen er det blitt skikkelig vår nå,
humlene surrer så det høres ut som små jetmotorer.
Fuglene kvitrer fra tiiiidlig på morgenen.
Herlig!!
Herlig,herlig,herlig!
Har jeg sagt at jeg liker meg best på våren/sommeren?
Lovely:)

Heldig som jeg er, så hadde Ingun også fri tidlig på dagen i dag.
Der er virkelig fordelen med venninner som jobber på SFO,
dei har gjerne sjangs til å finne på noe når andre for en gangs skyld
har en dag eller en formiddag fri:)
Endte med at vi var på toppen av Blåfjell før klokka var ti.
Vel brukt formiddag spør du meg,
selv om vi begge to merket påska godt når vi ga litt på oppi ura;)





Er det ikke flott her, så vet ikke jeg:)

Og siden været var så flott:
rett hjem og dusje og hive seg i bilen til Vika.
Må jo holde Raina med selskap også, rundt Lillevannet:)
En utrolig flott plass det også,
med alt sitt fugleliv:)
Det som fikk mest trim på den turen var vel kjeften,
men det er no vel så viktig som noe annet det vel;)
ELSKER virkelig Sunnmøre, må innrømme det:)
Elsker fjella, naturen, variasjonene.
Joda, det kan da regne litt masse, men som sunnmøringer flest,
så blir jo det glemt i samme åndedrag
som vi oppdager neste solstråle.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar