søndag 14. desember 2008

En ny start:)

Så var det på tide å begynne å blogge litt igjen...

Den gamle space bloggen har lagt død ganske så lenge, og ikke fristet det så innmari å begynne på igjen med den heller. Nei, denne gangen får det bli på norsk:)

Så får jeg se etterhvert om jeg liker plassen;)



Jula nærmer seg med stormskritt, og i år kommer den virkelig litt for fort!! Har ikke kjøpt en eneste julegave ennå, det må være rekord for mitt vedkommende... Og slett ikke en positiv rekord spør du meg. Førjuls tiden her i huset har igrunn vær dominert av influensa, sjukdom og sjukmelding, men no... no!!! No må det vel være bra vel???

Selv julekalender ble av det enkle slaget og noen dager for sent .... Tror jeg må være en elendig husmor i år:-P

Nå skal vi få satt inn ekstra giret slik at vi blir ferdige i år likevel:) Har så smått begynt i dag da, selv om jeg ikke har forlatt husets fire vegger, så har jeg i allefall fått laget klar alle julekortene som skal sendes:) Ble av den lettvinte typen i år, bilde av trollungene hos fotograf i julegata i Ålesund. Så til dei aller fleste er det bare å skrive adressa utenpå konvolutten. Kjedelig, jada, jeg vet det, men det blei faktisk ganske fint:) Å dessuten sier mamma'n min alltid at det er tanken som teller;)

No skal vi forsøke å finne julestemningen her i veddevegen, kanskje rekke å bake litt også?? Eller ok, montere sammen ett ferdigkjøpt pepperkakehus kanskje:-P Skal ikkje legge lista for høyt;)

Selve julaften skal vi feie i Trondhjem, det gleder vi oss massevis til!! Alltid koselig å komme på besøk der oppe:)

Men nå skal jeg bare nyte resten av kvelden i stillheten, sammen med slya Storm som sover oppå føttene mine, og Råtti som fremdeles er litt fornærmet over at han måtte bade i dag;) Skal bli godt når ungen kommer hjem i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar