søndag 21. desember 2008

Tekniske duppeditter

Jeg slutter aldri å la meg fasinere av nye tekniske duppeditter!
Noen er såklart lite nyttige, noen er nyskapende, noen spennende og noen bare dumme.
Men facinert blir jeg likefullt.
Som når jeg titter på en bamse, som med første øyekast ser ut som en helt vanlig kosete kar, helt til jeg legger merke til esken.


"Bamse som spiller musikk, filmer, bilder og spill. Med 1,8" fargeskjerm, menysystem som er enkelt å manøvrere i, 512 MB innebygd lagringsplass, utvidbart minne med opptil 2 GB via åpning for SD-kort, innebygd høyttaler, USB 2.0 og innebygd oppladbart batteri. Inkl. Mr. Bean-episode. Krever PC med Internettforbindelse."
Nyttig?
Neppe.
Men morsom var den.
Og ikke klarte jeg å gå forbi heller.
God jul ja:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar