søndag 21. desember 2008

Utsettelse vær så snill....???

Etter at huset har vært dominert av sjukdom siden begynnelsen av desember, var alle sammen ENDELIG i full fart igjen til denne siste helga før jul! Vi pakker inn for harde livet, og mangler bare noen småting igrunn, så er vel alt klart. Mer eller mindre vertfall. Har gått "litt utenom normalen" i år, så kanskje ikke så gjenomtenkte gaver, men pytt.
I går brukte vi dagen til å få levert fra oss litt, var på besøk hos min mormor og morfar og etterpå hos min far. Merke at forventningene til jul begynner å ta seg opp, ungene jabber å jabber å jabber...:S Faktisk ikke stille ett sekund hele lørdagen!! Selv når jeg prøvde å snike meg unna for å gå i dusjen kom lillemann etter, satte seg ned på dolokket og pratet å pratet å pratet helt til jeg var ferdig... hehehhe:)

I dag har derimot Lillemann vært mere stille, mens storesøstra har til gangs opprettholdt jabbingen. Fyllt på med hopping også, ho har ikkje stått i ro i heil dag.. Heilt til broren rope :"stååååååå i rooooo, eeeeee bliiiiiiiiiiiiir kvaaaaaaaaaaaaaaaaaalm", og løper på badet med påfølgende lyder som ikke er til å ta feil av... Crap! Spysjuka har landet! Er det mulig..??? Skal vi virkelig være sjuke heile desember?? I det store bilde er jo litt spysjuke ikkje det verste, men no
skal ungene være hjemme alene en heil dag for første gang i morgen.... Jeg må på jobb! Og ikke lenge til vi kjører mot trondhjem heller, no bør ikke noen andre få dette her.... Kan jeg be om en utsettelse på jula??? Jeg kan heller feire den rundt påsketider, da er det lyst og trivelig.... Uansett ikke noe til julestemning, full storm og pissregn ute!! Takk og lov for solsnu, eneste positive jeg kan komme på i dag.
Negativ..?? Jeg..?? nææææh....:-P


Krysser fingrene for at vi kommer oss avgårde:)
God bedring Lillemann:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar